Bästa Tessa



Idag fyller världens bästa Tessa år!!!
 
Massa kärlek och grattis till mitt gåsa ♥


Landat i soffan framför säsongsfinalen av ...

dsc07510 (MMS)

Landat i soffan framför säsongsfinalen av Ensam mamma söker. Vi har haft en jätte mysig och skönt lördag och söndag.. Nu har vi tänt första advents ljuset och äter pizza :)


Fina mysisar :)

dsc07508 (MMS)

Fina mysisar :)


Har haft en riktigt bra kväll:) Jenny kör ...

dsc07505 (MMS)

Har haft en riktigt bra kväll:) Jenny kör oss hem nu :)


Jultomten Rune är på plats :) Och även res...

dsc07503 (MMS)

Jultomten Rune är på plats :) Och även resten av våra jul saker :) Mys :)


Har hämtat ut två böcker :) Böckerna om Va...

dsc07499 (MMS)

Har hämtat ut två böcker :) Böckerna om Vampire Diaries :)


Bon Iver & St Vincent



Magiskt bra låt som man kan höra i New Moon..


Äntligen gjort min syskon tatuering, älska...

dsc07496 (MMS)

Äntligen gjort min syskon tatuering, älskar den! :)


Ögongodis på en regning tisdag



Ögongodis såhär en regning tisdag....


En sleten jag drar ner mot stan för att ko...

dsc07492 (MMS)

En sleten jag drar ner mot stan för att kolla bio med mamma och storasyster :)


Vi kollar på Gossip Girl och äter nybakade...

dsc07489 (MMS)

Vi kollar på Gossip Girl och äter nybakade lussekatter och dricker julmust, myyys :)


Tessa kom, gick ner på knä och gav mig ett...

dsc07475 (MMS)

Tessa kom, gick ner på knä och gav mig ett halsband med "Friend", hon har den andra delen givetvis :)


Riktigt trötta och på väg hem :)

dsc07474 (MMS)

Riktigt trötta och på väg hem :)


Lite mat på Jensens, fint de :)

dsc07472 (MMS)

Lite mat på Jensens, fint de :)


På väg till Malmö me Tessa och Emelie :)

dsc07471 (MMS)

På väg till Malmö me Tessa och Emelie :)


One year to go

Idag är det exakt 365 dagar kvar till Breaking Dawn har premiär!!!
:D


Har varit en sväng hos Jossan och druckit ...

dsc07465 (MMS)

Har varit en sväng hos Jossan och druckit kaffe idag efter jobbet :) Nu ligger jag nerbäddad i soffan, har huvudvärk och är helt slut, så de står mys på schemat nu :)


Emelie och jag äter godis och kollar på "I...

dsc07464 (MMS)

Emelie och jag äter godis och kollar på "I form med Anna Anka" :) Bra kombination :)


Fick en present av Johanna :)

dsc07462 (MMS)

Fick en present av Johanna :)


Drar och tränar en sväng :)

dsc07459 (MMS)

Drar och tränar en sväng :)


Man ser inte så mycket.. Men Macke byter t...

dsc07452 (MMS)

Man ser inte så mycket.. Men Macke byter till vinter däck på min bil :) Wiiie :)


Matpaus på IKEA :)

dsc07449 (MMS)

Matpaus på IKEA :)


Robin Hood, glass och mys denna lördags kv...

dsc07441 (MMS)

Robin Hood, glass och mys denna lördags kväll, underbart :)


Fredagsmys hos mamma och pappa framför Ido...

dsc07439 (MMS)

Fredagsmys hos mamma och pappa framför Idol :)


New tattoo

Då har man bokat ny tid till tatuering : D

Egentligen skulle jag ha tatuerat mig i våras eller somras, men har inte riktgt fått tummarna loss ; )

Macke fixade en tid till mig igår när han va iväg och fick sina ifyllda..

Min förra tatuering gjorde jag i september förra året, på Mackes födelsedag : )



Längtar!!! :D


Omgjord Isle Esme

De har tydligen gjort om på ön där Isle Esme ska utspelas för att det ska efterliknas ännu mer efter böckerna..
Den här bilden la jag ju upp igår:


Nu ser det ut så här:


Lite mer likt tycker jag : )

Längtar som bara den tills de är premiär!!! :D


Att vara stark

Att vara stark är inte
att aldrig falla
att alltid veta
att alltid kunna.

Att vara stark är inte
att alltid orka skratta
att hoppa högst eller vilja mest.

Att vara stark är inte
att lyfta tyngst
att komma längst eller alltid lyckas.

Att vara stark är
att se livet som det är
att acceptera dess kraft och ta del av det
att falla till botten,
slå sig hårt och komma igen.

Att vara stark
är att våga hoppas
när ens tro är som svagast.

Att vara stark är
att se ett ljus i mörkret
och alltid kämpa för att nå dit.


Fruktsallad, fint sällskap och tvn på i ba...

dsc07429 (MMS)

Fruktsallad, fint sällskap och tvn på i bakgrunden :) Fin onsdag kväll när pojkarna tränar :)


Isle Esme

Vi som är Twilight fans vet ju om att dom börjat filma för den sista filmen Breaking Dawn..

Och så här kommer Isle Esme att se ut:




Ser rätt lovande ut om man tänker sig ifrån böckerna : )


Ladie´s night

Lite bilder från i lördags kanske inte sitter fel : )

De va en galet rolig kväll!

Hela kvällen va lyckad och de va riktigt roligt!









Detta ska vi göra om fler gånger!!! :D

Over and out beaverlovers


Titta vad som precis kom me posten :) Min ...

dsc07414 (MMS)

Titta vad som precis kom me posten :) Min nya almanacka :)


Tisdags begär (för ögonen)



De va alldeles för längesen nu, ögongodis!


Att ligga på soffan en måndags kväll och k...

dsc07410 (MMS)

Att ligga på soffan en måndags kväll och kolla på Svenska Hollywoodfruar och få fotmassage är en fin start :)


Haft en mysig dag me pizza och film me Per...

dsc07408 (MMS)

Haft en mysig dag me pizza och film me Pernilla, avslutas på bästa sätt framför Dear John me tända ljus och min älskling :)


När man hittat någon vid 33 års ålder då d...

dsc07406 (MMS)

När man hittat någon vid 33 års ålder då de kärlek enligt Måns Möller, mina föräldrar träffa varandra vid 18 års ålder :-D


Ladies night is the Shit :-D

dsc07404 (MMS)

Ladies night is the Shit :-D


Puerto Rico

De kanske är dags och lägga upp lite bilder ifrån vår sol resa B-)

De har jag ju missat, eller rättare sagt inte haft ork, hehe ; )

Vi hade iaf en underbar vecka i Puerto Rico..


Utsikt ifrån balkongen : )



Macke tyckte det liknade en tumme, jag tyckte de liknade en snopp, haha :D




Denna bjuder jag på, haha.. Skulle spana in min bränna...
Min hörna ; )







Som sagt, helt underbar och fantastisk vecka!
Vi glömde ta kort de sista dagarna bara, haha : )
Plus att vi inte tog så roliga kort, mest ifrån stranden och på varandra..
Men det va de vi gjorde där, va med varandra och solade typ! Wiiie ♥

Ha en fortsatt kanon lördag och helg!

Over and out beaverlovers


Kollar Idol me kärlekstema :) Och då passa...

dsc07401 (MMS)

Kollar Idol me kärlekstema :) Och då passar jag på och säga grattis till Pernilla och Martin som har varit tillsammans i 5 år idag!! :-D


Johanna kom och dumpade av värmeljus, perf...

dsc07399 (MMS)

Johanna kom och dumpade av värmeljus, perfekt för höst mys :)


Leego undrar var Kitty tog vägen :)

dsc07394 (MMS)

Leego undrar var Kitty tog vägen :)


Efter en mys kväll me mat+kaffe me Johanna...

dsc07384 (MMS)

Efter en mys kväll me mat+kaffe me Johanna och Emelie så har älsklingen och jag landat för en stund sen i soffan :) Och imorrn ska jag mysa me världens finaste flicka och hennes mamma :)


Nu är jag hos Emelie :) Dags för Eclipse i...

dsc07378 (MMS)

Nu är jag hos Emelie :) Dags för Eclipse igen ;)


Detta låg här hemma :) Ikväll blir de Disn...

dsc07368 (MMS)

Detta låg här hemma :) Ikväll blir de Disney film :) Wiihoo :)


RSS 2.0