Ännu en...

helg är över....
Fredagen innebar fotboll i Rinkaby..
Winnö mot Rinkaby... Ganska underhållande match fakttiskt..
Sen blev de mys hemma i soffan..
Vicki jobbade dock... : (
Så de fick bli Macke, Hans och jag me pizza och hyr film..
Såg nån sketen och dålig skit film...
Evil Underground hette den nog... Se ej gott folk....

Åt lite gott nere i Åhus.. Lagom trötta och sletna...
Sen bar de hem och börja ladda inför kvällen..
Killarna kollade på Manchester United-Arsenal på O´learys..
Lite dricka hemma sen bort på förfest..
Och utgång på Grand...

Ett par foton ifrån Grand : )

Söndagen ska vi knappt tala om....
Puh, då va de soffläge fram till eftermiddagen...
Sen ville vi ha sushi, men de hade naturligtvis stängt...
Så de blev kinamat på Peking...
Kvällen spenderades sen på soffan, me film, chips och mys!


Den här sletna bilden bjuder jag på...

Over and out, beaverlovers!


Gone Too Soon


Born To Amuse, To Inspire, To Delight
Here One Day
Gone One Night


The mouth


Jaha, så här ser man ut med lite för mkt alkohol in das body...
Same shit tonight... ; ) Yihaaa
Får ju hålla uppe vårt goda "rykte", Vicki! ; )


Helg, helg, kära helg


Jihaaa, äntligen helg!

Löshår och tvättmissbruk

Dagen börjar med jobb.. Hem till Jossan, mysigt och lite fika..
En liten temperamentsfull kille som tyckte om mammas negerbollar ; )

Snabbt hem och tvätta håret, sen upp och satte i löshåret hos Johanna.. : ) Äntligen....

Plutmun och skelögd.....
Haha, vem försöker jag lura att jag ser snygg ut här egentligen, moahaha.... : D

Hem igen, tvätta, Hans och Vicki va här..
Alltid lika härligt...
These two, just the best ones!
Vi tvättade ihop, vilken briljant idé... ; )
Ett sug efter sushi, men de hade ju "gått som smör i solsken" som hon bak kassan sa...
Typiskt, men nudlarna fick duga..
Vicki, att du aldrig hört eller sett "10 små moppepojkar... sen va de bara nio...." moahaha

De är inte så illa som de ser ut...
Bara min humor, höhö

Ser ut som att Macke blir tvingad till närhet.... : P

Lite bättre.......

Over and out
beaverlovers


 


Love is in the air


Katt, små katte-katt


Lille kissen som myser med Macke...
Den ville nog egentligen följa med hem, men de fick den inte.... : ( (för Macke....)

Den här kissen har sprungit utanför mitt jobb i flera veckor...
Mysig kissekatt... : )

En mysig Gunvald som tydligen ville visa upp sina träningskunskaper, moahaha ; D

Mycket katter i de här inlägget.... : )
That´s a catlife!
Mjaou, haha

På soffan



Den här fina varelsen ligger och gömmer sig på min soffa just nu....
Dags och dra sig till sängen och söva.....

Grillade kattungar och barnvagn på stan...

Jaha, de blev en liten tur till stranden idag ja...
Dock blev de så pass kyligt så jag knottrade som en gris....

En liten välkokt svettig bäver ser ni här... moahaha
Drog av mig tejp och komressgrejset ifrån tån för att känna på vattnet, aj aj va de kan jag säg...
Ja, både för att vattnet va kallt som sören och för att de gjorde ont utan tejp runt tån...
Den är ju bruten... Kan bjuda på en liten trevlig bild på möget....

Sådär har vi den me...


Va en runda nere på stan me Hans och Vicki+Sigge ; )
Så fina är dom, ja du är också söt Sigge, faktiskt den sötaste lille pojke som finns, eller som jag sett...
Men nu syftade jag på Hansel unt Vicki : D
Två av de bästa som finns, oj vilkket smicker, hehe...
But it´s the truth, and the truth only!

Fika på Darins, en sväng inom Exclusive och inom Johannas salong..

Sen Apoteket och vandra hemåt...

Nu sitter jag i Bjärlöv hemma hos Mackes pappa, grillning stod på schemat ikväll...

Hörde fel innan när jag trodde Mackes pappa sa "Att han skulle grilla en kattunge..."

De va ju dock min hörsel som trodde de, han sa givetvis inte de...

Ingen sadist här inte... Bara en katt ägare som råkar gilla att grilla och sina katter.. Fast inte på samma gång... : D


Fortsatt trevlig tisdag kväll!!


Love from the beaver.... 


Gammelklet och bruten tå

Ja, de va ett tag sen....
But here I am...

Att jobba med en bruten tå(som man tror har läckt någorlunda..) och vara förkyld är inget jag rekommenderar kan jag säg... Helgen har inte varit någon höjdare när de gäller att jobba.. Puh...

Mysig fredag kväll... Me räkor, kräftstjärtar, gott bröd, aioli, vitlöksdressing(homemade by Vicki and Heidi; ) och allmänt trevligt.. Och håll er i hatten alla; Vicki och Heidi drack inte en droppe alkohol!!!!
Förstår ifall de kommer som en chock och detta kan komma att resultera i sjukskrivningar pga av den rena chocken...
Men tänkte bara jag ville meddela att även vi kan umgås utan alkohol.... De drack de andra två istället.... : )


Lugn och skön lördag, me pizza och film... Härligt, härligt..

Sen söndag kväll blev de mat på Chillout och bio efter de... G.I. Joe.. Rätt bra fakitkst.. : )


Over and out, beaverlovers....