Gott me grillat :) En del av oss som äter :)

dsc08214 (MMS)

Gott me grillat :) En del av oss som äter :)


Frukost på Fantasi med älsklingen :)

dsc08208 (MMS)

Frukost på Fantasi med älsklingen :)


Frukost på Fantasi med älsklingen :)

dsc08208 (MMS)

Frukost på Fantasi med älsklingen :)


First Breaking Dawn pictures

De har kommit lite bilder ifrån Breaking Dawn :D






Och Emelie hade lagt ut en liten film ifrån havs scenen såg, oj oj va man längtar, specieelt efter vissa scener, haha ;D


Sitter på O'learys med Macke, Tobbe och Je...

dsc08206 (MMS)

Sitter på O'learys med Macke, Tobbe och Jenna, varit på liten shoppingrunda, och avrundar me mat här, fint de :-D


Lill snuttis gillade att gunga idag :-D

dsc08204 (MMS)

Lill snuttis gillade att gunga idag :-D


Sådär, då va dagens tråkiga avklarat, räkn...

dsc08200 (MMS)

Sådär, då va dagens tråkiga avklarat, räkningarna betalda :)


Precis kommit ut till stugan, väntar på sy...

dsc08195 (MMS)

Precis kommit ut till stugan, väntar på syster, bror och lill sessan B-) Idag ska de njutas, jiihaa :)


Fridis 26



Idag har inte varit en vanlig dag, för det har varit världens bästa Fridis födelsedag! ♥


Föreslog att vi skulle se New Moon för Mac...

dsc08189 (MMS)

Föreslog att vi skulle se New Moon för Macke och konstigt nog så nappade han :-D


Blev en liten stund i Tivoliparken efter j...

dsc08188 (MMS)

Blev en liten stund i Tivoliparken efter jobbet med Tessa och Emelie B-)


Kollar på Madagascar 2 och kränger påskgod...

dsc08184 (MMS)

Kollar på Madagascar 2 och kränger påskgodis :-D


Hann till andra halvlek, Vittskövle-Liga06 :)

dsc08182 (MMS)

Hann till andra halvlek, Vittskövle-Liga06 :)


Hinner me lite sol efter jobbet B-) Ska ba...

dsc08177 (MMS)

Hinner me lite sol efter jobbet B-) Ska bara tillägga att jag har de bästa jobbar kompisar man kan ha, fast de visste de ju redan ;)


Michael Jackson, The Experience

Ok, detta bara måste vi köpa hem!
Eller jag kommer vilja köpa hem det iaf ; )



Tessa tatuerar sig :) Knappt sugen man bli...

dsc08170 (MMS)

Tessa tatuerar sig :) Knappt sugen man blir när sitter här ;)


Finbesök :-D

dsc08164 (MMS)

Finbesök :-D


Ligger ute vid mamma och pappas stuga och ...

dsc08160 (MMS)

Ligger ute vid mamma och pappas stuga och lapar lite sol, fint de B-)


Honeymoon scene



Denna scenen vet jag att vi väntat på..... ; )

Längtar tills premiären den 18 November!! :D


Being yourself


Vi har idag äntligen köpt bärbar data :) W...

dsc08152 (MMS)

Vi har idag äntligen köpt bärbar data :) Wiihoo :)


Sitter på kalas i Knislinge, sleten efter ...

dsc08141 (MMS)

Sitter på kalas i Knislinge, sleten efter gårdagen, men jisses va roligt vi hade! :-D


Kollar Vittskövles premiärmatch mot Sjöbo :)

dsc08124 (MMS)

Kollar Vittskövles premiärmatch mot Sjöbo :)


Dukat för påsklunch för skolbarnen :)

dsc08115 (MMS)

Dukat för påsklunch för skolbarnen :)


Water for Elephants



Emelie och jag tänkte gå och se denna nästa vecka : )
Är de nån annan som har lika stort begär av att se Robert Pattinson eller jag menar filmen så säg till ; )


Vi äter sushibuffé och Leego äter min ring :)

dsc08107 (MMS)

Vi äter sushibuffé och Leego äter min ring :)


Longing for summer



De här längtar jag efter ♥

Bästa sommaren på länge, 2010, ligger som varm bomull runt hjärtat ♥


Varför sitta i soffan och kolla tv, när ma...

dsc08101 (MMS)

Varför sitta i soffan och kolla tv, när man kan ligga på golvet på täcke istället? Haha :-D


Måndagsgodis




Leego började me keps innan idag ;)

dsc08092 (MMS)

Leego började me keps innan idag ;)


Grillad korv ute hos mamma och pappa, unde...

dsc08091 (MMS)

Grillad korv ute hos mamma och pappa, underbart väder! B-)


Redo för och se Skönheten & Odjuret :) Ska...

dsc08088 (MMS)

Redo för och se Skönheten & Odjuret :) Ska bli riktigt kul :)


Fick tulpaner av min älskling när han kom ...

dsc08085 (MMS)

Fick tulpaner av min älskling när han kom hem :-D


Soligt ute, på me solglasögon och hem till...

dsc08064 (MMS)

Soligt ute, på me solglasögon och hem till bror och lill sessan B-)


Twilight - Here it goes Again



Hittade denna videon, verkar som att dom har riktigt kul när de filmar :)

Vem hade inte velat va där egentligen? ; )


Hem till Emelie och kolla Remember me :) B...

dsc08055 (MMS)

Hem till Emelie och kolla Remember me :) Behöver knappast nämna en av anledningarna till att vi ser den, ni ser ju på omslaget till filmen ;)


Så här sleten va jag imorse, Tessa och jag...

dsc08041 (MMS)

Så här sleten va jag imorse, Tessa och jag sov på hotell inatt :) Hotellet där hon jobbar, och vi somnade sent.... :) Har haft de riktigt mysigt och kul i Oslo.. :)


Framme hos Tessa :) Medans hon jobbar färd...

dsc08029 (MMS)

Framme hos Tessa :) Medans hon jobbar färdigt så äter jag frukost buffé, fint de ;)


RSS 2.0