Kanelbullar och Kitty

Titta va jag fått! :) Fick en för tidig julklapp av Johanna aka Gunne.. En Hello Kitty kalender att hänga upp och en rosa Kitty penna :) Hihi.. Ikväll har vi varit och kollat på Idol Calle och Erik.. Kallt som bara den! Många, många va de där på lilla torg.... Fast då höll man värmen lite bättre... Hehe... Sen följde Amanda och Johanna me hem till oss, de fick nys på att jag bakat kanelbullar idag, så de fick några ;) Nu ska vi mysa ner oss i soffan igen.. :) Förresten, undrar va jag ska ha på mig på juldagen? Lite panik, eller kanske inte panik, men hallå va ska man ha.... :-o

Kommentarer
Postat av: Hans

Du ska ha en bäverkjol..

2009-12-22 @ 07:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback