Seg fortf?

Har varit seg idag också...
Bakfyllan sitter i än... Känns de som..
Men men...
Lagade kalops innan, mycket gott... : )
emelie har varit här ikväll, Idol och Svenska Hollywoodfruar har de blivit ikväll..
Den där Anka alltså, haha : ) Säga va man vill, men underhållande är hon..

Ville bara visa ljusen jag köpte idag, haha... Har blivit lite små såld på lila har jag märkt...
Är de Vicki eller Emelie som smittat av de? : )

En trött Emelie och en muppig Heidi...

Min älskling och jag... Något suddiga...


Med Idol på i bakgrunden vét vi nu också att Calle ifrån Kristianstad har gått vidare! : )


Kommentarer
Postat av: mr H

heidi, emelie och vicki.. kristianstads hollywood-bävrar!!?? ha ha

2009-09-29 @ 07:50:51
Postat av: Fridis

Hahahaha. Kommentaren.. Hahahaha

2009-09-29 @ 17:46:18
Postat av: Emelie

Hahaha! Absolut! Men då vill jag va Anna Anka!!!

2009-09-29 @ 18:03:58
URL: http://kemil.blogg.se/
Postat av: Vicki

bara jag slipper va hon den dryga singelmamman så e jag nöjd :D Räkna med en söndag till i sängen Heidi, för morgon blir det fylla på hög nivå, får ju ta igen alla nyktra helger nu ju... börjar känna sig gammal o orklös.... men icke i morgon, de e det PARTY!!!!

2009-10-02 @ 10:06:36
URL: http://ochsakomdetentil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback