Något försenat

Kom ju på att jag har inte lagt upp en enda bild ifrån helgen när vi va i Helsingborg hos Martin och Pernilla...
Ok, anledningen kan va att de bara blev ca 10 bilder och de bilderna är väl inte de roligaste...
Men men, ska slänga upp dom ändå..
Bättre sent än aldrig, wiihoo ; )



Sista bilden är när vi vaknat dan efter, eller ja som ni ser så är "vaken" kanke inte de första ordet som kommer till er i huvudet när ni ser mig där nej...
Välidgt roligt hade vi iaf! : D


Oh yeah, I löve this ; )


Kommentarer
Postat av: Fridis

Hahahahahaha =) Den sista bilden e så bra !

2010-04-08 @ 19:46:08
Postat av: Pernilla

Lovely bilder :) så fort min kamerasladd har dykt upp kommer mina bilder också upp ;)

2010-04-08 @ 20:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback