A little list : )

Ovanligt att jag skriver listor när jag inte kommer på nåt annat, haha! : )
Jag vet vad Jessika tänker när hon läser detta iaf ; )

SAKER SOM DU ÄR JUST NU:

[ x ] kär
[ x ] glad
[ x ] trött
[ ] vild
[ x ] lugn
[ ] nervös
[ ] uttråkad
[ ] irriterad
[ ] ledsen
[ ] besviken
[ ] arg
[  ] sjuk
[ ] stressad
[  ] förvirrad
[ ] sårad
[ ] olyckligt kär


RANDOM STUFF:

Någon/några som förstår dig: Jeppe, Tessa, storebror?
Någon som du längtar efter: Jeppe(han är på jobbet : )
Någon som du hatar: Nej, de är väl onödigt! : )
Vem kramade du senast: Jeppe.
Vem kysste du senast: Jeppe.
Vem ringde dej senast: Får nog svara Jeppe där också.
Vem ringde du senast: Hmm, mitt saldo?
Har du några kärleksproblem: Nopp, de har jag inte. : )
Har du ätit något idag: Jajemen, frukost.
Har du gråtit idag: Nej.
Har du skrattat idag?: Oh ja! : )


JAG:

Är singel: Definitivt inte. : )
Saknar någon just nu: Ja, de gör jag?
Är rädd för att bli övergiven: Vem är inte de?
Svär ofta: Händer väl.
Sjunger i duschen: Ibland så kommer de några toner. : )
Morgonperson: Verkligen inte!
Är kär i kärleken: Nja, är väl mer kär i min underbara älskling! hehe
Skrattar åt mina egna skämt: Ja, de brukar jag göra? haha
Vill ha barn: I framtiden vill jag mer än gärna ha barn.


HAR DU:

Glasögon/linser: Glasögon när jag kör bil och kollar på tv.
Piercingar: Bara i öronen.
Syskon: Storasyster Hanna och storebror Hans.
Pojk/flickvän: Sambo Jeppe ja. : )
Jobb: Jobbar i kök.
Rymt hemifrån någon gång: Har säkert hänt när man va yngre? haha
Färgat håret: Ett antal gånger ja. : )
Bra självförtroende: Nej, bara ibland.
Sagt "jag älskar dig" till någon:
Ja.
Varit kär: Är kär!!
Dumpat någon: Jo..
Brutit ett ben någon gång: Räknas en tå?
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja, de har väl hänt ; )
Varit på en blind date: Nej, de har jag inte.
Somnat gråtande: Mmm


BRUKAR DU:


Titta dej själv i spegeln: Ja, man brukar ju ?springa? förbi den ibland, haha ; )
Drömma mardrömmar: Ja, brukar ju de?
Klä dig i svart: Ja, de händer väl.
Hata folk:
Nej, de är väl onödig energi?
Lita på folk: De finns de jag litar på till 100%.

image316

Ha en fortsatt bra tisdag!


Trevlig och mysig helg!

En härlig och lugn helg har vi haft. : )
Först tacokväll med Let´s dance i Nymö hos Jeppes föräldrar.
Sen vaknade man ju till en underbart solig dag på lördagen, 20 grader och klarblå himmel.

image312

Senare på eftermiddagen kom sen min kära bror och hans fru.
Mycket mysigt, trevligt och kul hade vi!
Ute och åt på Bar-B-Ko, mycket gott! Sen hem och kolla på Andra chansen, lite film, ett par öl och bara allmänt trevligt!
Ser redan fram emot maj då vi planerat att åka ner till dom. : )

Nej, nu ska jag slänga mig framför tvn och vänta på Jeppe. : )

Ha en fortsatt trevlig kväll!

image313

Härlig bild som jag va tvungen och slänga in från i somras! : D