Flotte lunch på stan :) 40 års fest ikväll :)

dsc08647 (MMS)

Flotte lunch på stan :) 40 års fest ikväll :)


Vi kör me soffhäng än så länge hos Martin ...

dsc08640 (MMS)

Vi kör me soffhäng än så länge hos Martin och Pernilla i Helsingborg :)


Lite god lunch i solen B-)

dsc08634 (MMS)

Lite god lunch i solen B-)


Säsong 1 av Vampire Diaries landade precis...

dsc08625 (MMS)

Säsong 1 av Vampire Diaries landade precis i brevinkastet, wiiihoo! :-D


Bel Ami



Trailern för Bel Ami är släppt :D

En film där Robert Pattinson har en av huvudrollerna ;)


Tacomys en sleten söndagskväll, fint de :)

dsc08618 (MMS)

Tacomys en sleten söndagskväll, fint de :)


Äter lunch på Nostalgia efter en shoppingr...

dsc08611 (MMS)

Äter lunch på Nostalgia efter en shoppingrunda me Emelie :)


Titta vem jag träffade på stan :)

dsc08608 (MMS)

Titta vem jag träffade på stan :)


Tessa och Oslo

Slår upp datan här hemma och vi har Aftonbladet som första sida och möts av de här:




Kraftig explosion i Oslo!

Min Tessa jobbar och bor i Oslo....

Sekunderna innan hon svarade på mobilen kändes obehagligt lååånga...

Men vilken underbar känsla att få höra henne och prata me henne..

Och veta att hon mår bra och va hemma, fina lilla Gåsen ♥




Börjar semestern med att ut och gå en rund...

dsc08595 (MMS)

Börjar semestern med att ut och gå en runda ihop me Emelie och Rulle :) Jiiihaa, ledig 3 veckor nu! :-D


Wonderful day

De blev underbart väder idag! B-)

Och det har varit en som sagt underbar dag ute vid stugan idag!










Grillning, sol, mys och underbara familjen hela dagen! ♥

Kan även tala om att jag bränt mig....
Så de är after sun som gäller nu ikväll ;D


Här tänker jag spendera större delen av da...

dsc08543 (MMS)

Här tänker jag spendera större delen av dan, eftersom de trots allt blev fint väder idag B-)


Tröttis

Är en riktigt tröttis nu kan jag säg..
Längtar efter semester!!

Inte
för att de är tråkigt på jobbet, utan för att jag är så himla trött.... Zzzzz

Idag när jag kom hem ifrån jobbet så sov jag i 2,5 timme?!? :D

Och de är inte likt mig..

Sen de här vädret gör ju inte saken bättre...

Nej, usch nu låter jag bitter, haha :D

De är jag verkligen inte! ♥

Är enbart en tröttis, så landar jag återigen i soffan, me älsklingen och film :D


Snyggaste tröjan :-D

dsc08531 (MMS)

Snyggaste tröjan :-D


Fint me hamburgar tallrik på O'learys :)

dsc08521 (MMS)

Fint me hamburgar tallrik på O'learys :)


På 25 års fest :)

dsc08520 (MMS)

På 25 års fest :)


Ligger på en riktigt dimmig strand och göt...

dsc08517 (MMS)

Ligger på en riktigt dimmig strand och göttar oss B-)


Ett skepp kommer lastat me en kylväska inn...

dsc08513 (MMS)

Ett skepp kommer lastat me en kylväska innehållande lill snuffis :)


Lill coolingen me fasters solisar B-)

dsc08505 (MMS)

Lill coolingen me fasters solisar B-)


Johänna och jag har tagit ett skönt kvälls...

dsc08499 (MMS)

Johänna och jag har tagit ett skönt kvällsdopp och tvättat håret :)


Myskväll blandat me trams :)

dsc08497 (MMS)

Myskväll blandat me trams :)


Har haft en super mysig eftermiddag hos li...

dsc08491 (MMS)

Har haft en super mysig eftermiddag hos lill snuffisen och Vicki :)


Midsommar 2011

Kanske dags och lägga upp lite bilder ifrån midsommar ;D

Det är Pernilla som tagit dom, eller de är tagna med hennes kamera..

Vilken tur att hon är duktig och har med sig kamera när vi hittar på saker, för de är sjukt underskattat med kort! :D









Den roligaste bilden ifrån kvällen tycker jag nog är denna under :D



Det va som sagt en underbart rolig midsommar! :D


Lill snuffisen har precis badat :) Precis ...

dsc08481 (MMS)

Lill snuffisen har precis badat :) Precis lagom innan himlen öppnade sig...


RSS 2.0