Frukostbuffe på Fantasi me Cissi såhär en ...

2012-02-29_08_15 (MMS)

Frukostbuffe på Fantasi me Cissi såhär en onsdags morgon :-) Skönt och va uppe tidigt :-)


Mys frukost/brunch med storasyster :-) Des...

2012-02-28_11_36 (MMS)

Mys frukost/brunch med storasyster :-) Dessutom perfekt väder för oss och se en komedi ;-)


Fick mys besök av finaste lilla Leego och ...

2012-02-26_17_10 (MMS)

Fick mys besök av finaste lilla Leego och Hans :-) Och snart kommer min älskling hem, mys hela kvällen <3


Kollar fotboll i Fjälkinge med Emelie, Per...

2012-02-24_19_13 (MMS)

Kollar fotboll i Fjälkinge med Emelie, Pernilla, Malin och Maria :-) Blåsigt men mysigt och kul :-) De är bara Cissi som fattas i "fotbollsfru" skaran ;-)


Just Dance

Ja, min humor är ju va den är ibland....
 
Men denna videon jag hittade är ju underbar och rolig, underbart rolig med andra ord ;)


Bird is the Word

Amanda och Johanna är här ikväll..
Och dom hade tydligen inte sett denna videon nedanför..

Kan vara en av de roligaste som finns :D

Dom tyckte däremot att de va roligare att se min imitation av de hela, haha :D



Detta är rolig humor, hehe :)


Varit ute en runda me min fina Emelie :-) ...

2012-02-22_16_35 (MMS)

Varit ute en runda me min fina Emelie :-) Blåsigt och slaskigt som bara den, men mysigt och skönt :-) Nu blir de mat och mys i soffan resten av kvällen :-)


The Secret Circle

De känns som att man måste ha nån serie under höst/vintern att följa..
Och vi har gått igenom en hel del känns de som..

The OC, Sons of Anarcy och Vampire diaries är dom vi avverkat denna höst och vinter :D

Sen hittade jag The Secret Circle och är nu fast..... :)

Sen i måndags har jag sett 14 avsnitt, hehe..
Min Macke har sett ett par av dom, för alla fanns inte med svensk översättning än, men jag tittade vidare och är som sagt fast!

Så vill ni se en grymt bra serie så ska ni se denna :)



Min elMaco har gjort eltacopaj ;-) Gudomli...

2012-02-17_20_13 (MMS)

Min elMaco har gjort eltacopaj ;-) Gudomligt god! :-D Fredagkväll, och de känns riktigt gött :-) Sovmorgon, hihi ;-) Ps. Lycka till Sara ikväll på smypremiären av "Sound of Music"! :-)


Vi är och firar Amanda som fyller 23 år id...

2012-02-15_18_14 (MMS)

Vi är och firar Amanda som fyller 23 år idag :-) Och jag fick äran att testa Victors hest mask, borde man bli orolig över att han har den och en grismask i deras byrå, haha :-D


Alla hjärtans dag kvällen ska spenderas på...

2012-02-14_20_06 (MMS)

Alla hjärtans dag kvällen ska spenderas på bio med min underbara älskling <3 Hoppas alla haft en fin hjärtedag! :-)


You have given me something to fight for...



Dålig kvalité på detta klippet, men de är ju ändå så värt och se :D

De har släppt ett litet klipp ifrån Breaking Dawn part 2 eftersom dom släppte dvdn igår i USA..

Vi som har läst böckerna anar nog på ett ungefär var i filmen/boken detta klippet är ifrån eller handlar om ;)


Tjejkväll/mys hos Emelie :-) Massa tjej pr...

2012-02-10_19_00 (MMS)

Tjejkväll/mys hos Emelie :-) Massa tjej prat och även lite fotboll ;-) Precis ätit riktigt god mat, nu är de efterrätt och sen lite film mys på de :-)


Breaking Dawn part 2



Den officiella logan för Breaking Dawn part 2..

Tänk att i år så är de dags för sista filmen...

Efterlängtad film, men känns konstigt och tråkigt att sen kommer de inga fler filmer..... ♥


Ligger på soffan och kollar Real housewive...

2012-02-08_18_40 (MMS)

Ligger på soffan och kollar Real housewives of Beverly Hills medan min älskling står i köket och skramlar och fixar me maten.. Mys, mat och film står på kvälls schemat :-)


Måndags myser, och är nöjd över köpet ifrå...

2012-02-06_19_23 (MMS)

Måndags myser, och är nöjd över köpet ifrån Borett idag, de vita ljus huset, de tackar vi för Kristianstad kommuns julklapp :-) Och fina vita tulpaner som jag fick av mammi :-)


Sushi lunch me mamsen idag när båda två är...

2012-02-06_13_18 (MMS)

Sushi lunch me mamsen idag när båda två är lediga :-)


Ordningen är återställd, världens underbar...

2012-02-05_15_16 (MMS)

Ordningen är återställd, världens underbaraste är hemma! Mys står på schemat hela dan och kvällen <3 Hade för övrigt en rolig och bra kväll igår, fina och roliga människor, fast de visste vi ju redan :-)


I remember you and I walking though the park at night

Dagens humör: Glad, trött och lycklig :)

Dagens mående: Ja, de kunde ju varit bättre, täppt, huvudet, hosta, hals.... Snacka om att låta bitter, haha ;) Förkylning kort sagt :)

Dagens borde: Gå och köpa låsolja till bilen......

Dagens frisyr: Nersläppt och något oborstat :)

Dagens smink: Inget, än så länge..

Dagens klädsel: Mjukiskläder..

Dagens planer: Handla lite, fixa lite här hemma, vila och sen bort till Thaian ikväll :)

Dagens fundering: Visst är de underbart när de är massa pirr i magen bara av tanken på ens hjärta som kommer hem? :D ♥

Dagens beroende: Michael Jackson..

Dagens maeriella vill ha:
Hmm, Breaking Dawn Part 2, hade suttit fint ;)

Dagens tråkigaste: Min snoriga näsa....

Dagens längtan: Längtan efter min Macke!! ♥

Dagens låt:



Passande låtnamn ;)


Spenderar kvällen tvärs över gatan me Jenn...

2012-02-03_20_16 (MMS)

Spenderar kvällen tvärs över gatan me Jenna och Cissi som har bjudit på herrgårdskyckling och hasselbackspotatis, mumma :-) Nu är de The girl with the dragon tattoo som gäller :-) Ps.Tack igen fina Sara för att du hämtade och lämnade mig till jobbet idag :-D


Emelie och jag tjuvstartar lite.... ;-) Gå...

2012-02-02_19_17 (MMS)

Emelie och jag tjuvstartar lite.... ;-) Gåshud när Bella går fram till Edward... :-)


Nyfärgad och tonad i håret :-) Supernöjd, ...

2012-02-01_12_31 (MMS)

Nyfärgad och tonad i håret :-) Supernöjd, men aningens förkyld, mindre roligt, hehe :-)


RSS 2.0