The Secret Circle

De känns som att man måste ha nån serie under höst/vintern att följa..
Och vi har gått igenom en hel del känns de som..

The OC, Sons of Anarcy och Vampire diaries är dom vi avverkat denna höst och vinter :D

Sen hittade jag The Secret Circle och är nu fast..... :)

Sen i måndags har jag sett 14 avsnitt, hehe..
Min Macke har sett ett par av dom, för alla fanns inte med svensk översättning än, men jag tittade vidare och är som sagt fast!

Så vill ni se en grymt bra serie så ska ni se denna :)



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det blev Justin Bieber: Never say never, No strings attatched och Party school! Hela söndagen gick med andra ord :) mår du bättre idag? Puss!

2012-02-20 @ 17:13:44
Postat av: Heidi

Hur va Justin Bieber filmen? Har faktiskt hört att den ska va bra, men är inget vidare fan av honom, hehe :) Skulle vilja se den där Hunger games när den kommer me :) Jodå, de är bättre.. Med dig me? Puss

2012-02-21 @ 16:17:52
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback