Myskväll hos världens bästa Emelie :-)

2011-11-30_19_35 (MMS)

Myskväll hos världens bästa Emelie :-)


Mamma och jag testar snygga huvudbonader p...

2011-11-28_11_46 (MMS)

Mamma och jag testar snygga huvudbonader på Ikea, vi verkar roa folket här iaf, haha :-)


Då va de julpyntat och första ljuset tänt ...

2011-11-27_21_06 (MMS)

Då va de julpyntat och första ljuset tänt :-) Vi kryper ner i soffan me godis och film och lite Sons of Anarchy :-)


Här kör vi dans på förfesten :-)

2011-11-26_21_55 (MMS)

Här kör vi dans på förfesten :-)


Fina, sköna mys fredag med min älskling oc...

2011-11-25_22_32 (MMS)

Fina, sköna mys fredag med min älskling och Idol :-)


Fint me middag en torsdag kväll hos Peter ...

2011-11-24_20_30 (MMS)

Fint me middag en torsdag kväll hos Peter och Anette, med Macke, Jenna och Cissi :-)


Mysig och fin kväll med två av de bästa!!!...

2011-11-23_20_39 (MMS)

Mysig och fin kväll med två av de bästa!!! Har skrattat så vi gråtit ikväll, och sett Breaking Dawn ;-)


Vi fastnar så bra på bild idag, snuffis oc...

2011-11-22_13_53 (MMS)

Vi fastnar så bra på bild idag, snuffis och jag, haha :-)


There´ll Be No Clear Skies



Hittade denna tjejens version av Bruno Mars låt It Will Rain..

Gåshud
är förnamnet!

Denna låten är så underbar vacker! ♥

Ps.Man kan ju inte annat än gilla statusen idag va, Jenna och Cissi ;D


Fredags/Idol mys kväll me Macke och Tobbe ...

2011-11-18_20_09 (MMS)

Fredags/Idol mys kväll me Macke och Tobbe Thai :-)


Det va mer än väl värt väntan!!! Frågan är...

2011-11-17_23_01 (MMS)

Det va mer än väl värt väntan!!! Frågan är hur vi ska klara ett år till tills del två? Underbaraste filmen hittills!


Såhär ser man ut efter semestern :-) Snygg...

2011-11-17_15_37 (MMS)

Såhär ser man ut efter semestern :-) Snygg min där, haha ;-) Bara ca fem timmar tills vi ska Breaking Dawn!!! :-D


Ätit lite frukost precis och nu dags att g...

2011-11-09_07_08 (MMS)

Ätit lite frukost precis och nu dags att gå mot gaten :-) Ha de fint här hemma :-)


Titta vad som precis kom hem! :-) Lär lyss...

2011-11-08_13_24 (MMS)

Titta vad som precis kom hem! :-) Lär lyssna på detta hela dan :-)


Dagens lista

Dagens humör: Glad, men ganska trött.. :)

Dagens mående: Önskar jag kunde säga att jag va frisk som en nötkärna, men halsen rosslar och huvudet är ganska tungt, annars är de kanon :)

Dagens borde: Packa!!!! haha :D

Dagens frisyr: Hästsvans..

Dagens smink: Inget alls, än iaf..

Dagens klädsel: Mjuiksbyxor och linne..

Dagens planer: Packa! Fixa lite här hemma, tvätta, lämna bilen..

Dagens fundering: Kommer jag glömma packa ner nåt?

Dagens beroende: Sons of Anarchy och Eclipse soundtrack....

Dagens maeriella vill ha: Soundtracket till Breaking Dawn som är på väg hem till mig, men som jag antagligen inte hinner få innan vi åker....

Dagens tråkigaste: Hmm, ja de jag kan komma på är vädret..

Dagens längtan: Förutom att vi ska åka imorrn, så givetvis är de längtan till vi ska se Breaking Dawn! :D

Dagens låt:




Fotbollsgalan och glass med Jenna och Ciss...

2011-11-07_20_22 (MMS)

Fotbollsgalan och glass med Jenna och Cissi :-)


Macke och Leego läser sporten :-)

2011-11-06_18_00 (MMS)

Macke och Leego läser sporten :-)


Lill snuffis och jag myser och tittar på t...

2011-11-05_15_15 (MMS)

Lill snuffis och jag myser och tittar på tv :-)


Leego är och handlar på Byggmax idag :-)

2011-11-03_13_08 (MMS)

Leego är och handlar på Byggmax idag :-)


You´re Giving Me No Choice



Ett nytt litet klipp.... hehe

Det är mindre än två veckor till premiären nu!! :D

Kolla Eclipse me Cissi såhär en onsdag kvä...

2011-11-02_20_26 (MMS)

Kolla Eclipse me Cissi såhär en onsdag kväll :-)


They´re Coming For Bella

Ok, lovade Emelie att lägga ut lite videor som jag hittat ifrån Breaking Dawn..

Så är de så att man nu vill vänta med att se nåt alls ifrån filmen tills den har premiär så är de bäst att inte trycka play här nedanför ;D



















Längtar, längtar, längtar!!!


RSS 2.0