Perfume: The Story of a Murderer

image37

Rekommenderar starkt denna film. Har länge velat se den, men inte tagit mig tid.
Ikväll har vi haft film kväll och pizza. Mysigt va? = )

Filmen liknar ingen annan film jag sett, satt som klistrad framför den.
Se den! Som sagt.

Underbart skönt med 3 dagars ledighet nu. Imorrn ska vi till Danmark med mamma, pappa och Hanna.
Snälla ge oss fint väder, snälla! = )

Skulle det dessutom vara fint väder på söndag så bär det av till stranden med Tessa.
Vi va förresten en runda på Hässleholms festivalen igår, åkte dit vid 22-tiden.
Riktigt tråkigt måste jag säg. Tänkte stannat och se Artmade men eftersom jobb väntade som idag så
orkade jag tyvärr inte. Tur jag låna Tessas bil. = )

Nu ska jag fortsätta läsa i min kära Gossip Girl nr 7, "Ingen gör det bättre." Den ahr inte riktigt fastnat som de andra böckerna än, men det kommer, förhoppningsvis.

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback