Trött och förkyld

Förkylningen har slagit till mot mig... Uahh, hatar halsont och när hostan bara inte vill sluta...
Men men, man ska inte klaga allt för mycket.

Har ju varit iväg på den bästa semestern på länge. Cypern/Ayia Napa.
Åhh, vilket ställe. Ta mig dit igen!! Snälla..
En negativ sak enbart med detta annars så underbara ställe, priserna!!
Pow... Det va inga härliga priser precis... Men allt annat va ju toppen...
Inte en dag då det va under 35 grader, och vattnet va så underbart fint och stränderna... Mmmm, drömmer mig bort..
Hoppade bungy jump, ja jag förstår inte hur jag vågade själv riktigt men det va nåt utav det roligaste jag gjort måste jag säga. Som man ser ut på bilden man fick sen. Tur att man inte hunnit scanna in den så jag inte kan lägga upp den, hihi...

Sen hade vi lite kalas för Jeppe i fredags som fyllde 22 samma dag vi kom hem. Mycket trevligt, go mat och härligt folk, lite öl och sen utgång på det. Kalas helt enkelt! : )

Sen i lördags åkte Jeppes kusin in till BB och fick en underbart söt liten flicka. Mot de flestas förvåning, de flesta trodde att det skulle bli en liten gosse, även jag själv trodde det. De kommer hem imorrn så det blir antgaligen till att åka och se den lilla skapelsen. Har redan köpt lite bebis kläder, hihi...

Och här kommer lite bilder från resan:

  Poolutsikt från vår balkong    Nissi beach  Stranden Nissi


Jeppe i poolen    Solar : )   Jeppe snorklar


På väg till hotellet   Jeppe o jag   Aningen förfriskade : )

Nattdopp : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback