Just look over your shoulder honey

Igår va vi och kollade på This Is It..
Vilken film/dokumentär!!
Till och med mot slutet va han såå stor och helt underbar!
Helt klart den största artisten som funnits!!
Enligt mig ;D

Va ju tvungen och ha mion MJ tröja på mig igår när vi va på bion!! hehe

Idag har jag tagit de lugnt mestadels, sovit länge, vikit tvätt, varit i Fjälkinge me Jeppe och hämtat mina vinterdäck, sitter och funderar på om jag ska ta och köra iväg och köpa blommor... haha
Vuxenpoäng AB!!!

Ikväll ska iaf Emelie och jag kolla på Twilight, eftersom de snart är premiär för New Moon tyckte vi att vi måste ju se den lite innan, moahaha...
Så lite godis, film och Emelie står på schemat.. Jiihaa!!

Har förresten bokat tid för och testa om jag är laktosintolerant...
De är ju för drygt och ha magkramper och må så dåligt varenda gång man äter nåt me mjölk i...
Så isåfall blir de till och börja köpa enbart sånt...
Roligare kan man ju ha...



Haha, tog lite ego pics innan...
Nej, jag är inte naken!!
Pyttsibyttsi


Kommentarer
Postat av: Fridis

Kan inte sluta traaggaaa om ditt hår = ) Wow det är fantastiskt snygg !

2009-11-05 @ 20:13:34
Postat av: Heidi

Åh du är så snäll Frida!! :D

2009-11-05 @ 20:39:47
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback