Efterlängtad

Mm, här sitter jag i soffan...
Inväntar Macke som har varit iväg på kurs i Göteborg idag..
Direkt efter jobbet körde jag ock fick massage...
Sååå skönt!!! Ahhh....
Sen mat och lite shopping me mamma..
Efterlängtad sushi!!! :D

Och mammas mat:


Hade först tänkt slänga mig i soffan, me lite godis och bara massa tv och va själv...
Men Johanna, Amanda och Josefine tyckte jag skulle kolla på hockey me dom isället..
Rätt dåligt spel av KIK men roligt!!! :D

Gillar när de är lite köttande och tacklingar ; )
hehe

Ohhhh, nu hör jag hur nyckeln vrids om i låset!!!! :D
Nu blir de mys och gonatt...


Kommentarer
Postat av: mr H

Sushi!! Så himla gott! Mors mat ser god ut också!! Bävergott..

2009-10-29 @ 07:54:27
Postat av: Hans

Tråkigt att bli av med datorn, motorn bakom blogg-Heddans sida!! Life goes on?

2009-10-29 @ 14:45:27
Postat av: Heidi

Eller så säljer du din lilla dator till oss... ;)

2009-10-29 @ 17:28:44
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Fridis

Var går du på massage = )

2009-10-30 @ 01:09:13
Postat av: Heidi

Vi får massage genom jobbet två ggr om året.. Så där igenom.. Men hon gör även privat :) Riktigt gött.. Vill du ha massage, Frida? :)

2009-10-30 @ 09:12:44
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback