Ja, de är tapeter.. idag igen...

Jaha, ojdå va klockan va mycket då...
Trodde hon va kanske halv elva.. Jaja..
Idag har jag varit på jobbet, städat och haft personalmöte...
Sådär roligt kan man ju tycka....

Ungefär lika roligt som dessa två bajs bilderna...
Va ska man göra med sitt hår, blir så trött...
När man inte har löshår längtar man efter de så man kan "styla" de och göra sig fin....
 Men hallå, jag jobbar med mat i kök, ofta jag kan göra nåt annat än och ha de i en tråkig fläta eller hästsvans....
Så nu när man har sitt efterlängtade hår, ja då känns det mest i vägen kan jag tycka...
Kan bero på mitt underbart fantastiska självförtrloende också.... (läs:ironi)

Hur som helst så har jag visat lägenheten idag, verkar positivt iaf..
Så sen ska de stressas me flytt och sånt också..
Blir skönt när allt är över och det är på plats, i vår egen lägenhet!


I full gång me tapetsering..
De är Mackes mamma som är duktig, så ni ite tror att vi andra eller så pass begåvade..
Fast Amanda(Mackes lillasyter) va rätt duktig på och rulla ut tapeterna och rolla lim på dom.. hehe ; )

Är oskyldig till att ha hjälpt till alltför mycket idag....
Vill att de ska va klart nu!!!
Är jag tjatig... eller.....

Over and out, beavers...


Kommentarer
Postat av: Hansel

Du har ju jättefint hår gribba!!! Verkar bli riktigt fint in da new lya!! frell frell frell frellebarn

2009-09-11 @ 07:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback