Jaha...

Den här hemska bilden bjuder jag på, ville mest bara visa hur trött jag faktiskt är.... Hade de inte varit för byggarbetarna på andra sidan gatan, som aldrig verkar bli klara, så hade jag sovit än... Och ja, jag jobbar faktiskt.. En del som släpper den frågan ofta, "va fan jobbar du aldrig eller?" Jo, men har man jobbat en hel helg så är man ledig mån, tis sen :) Rätt skönt.. Får plocka lite idag.. Kanske blir sushi sen me Vicki.. :) Och ikväll blir de film me Emelie, dock inte Twilight... ;) Macke han har natt jobb i Färlöv som han ska fixa, så då får man passa på me "kafferepen", hehe..

Kommentarer
Postat av: mr H

fina blue eyes.. du ser ju inte sleten ut alls.. drick kaffe frellebarn.

2009-09-15 @ 11:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback