Tapeter

Dags och kila bort till lägenheten nu..
Mackes mamma är där och ska börja tapetsera, så får gå dit bort och snick snacka lite.. : )
Hade nog hellre ut och gått en runda me Emelie och Rulle-bulle...
Men lägenheten går före nu, längtar tills de är klart...
Längtar till helgen, eller ja både och...
Antagligen bio me älsklingen på fredag, och på lördag kommer Hans & Vicki.. : D
De gillar vi, jiihaaa...
Flick, flickebarn, flick, flick, flickebarn.... (internt skämt...) haha
De jag inte längtar till är att jobba, plus att jag jobbar helgen efter... : (


Älsklingen va helt slut innan han skulle iväg på träningen.... : )

Så här sleten är jag idag... Who cares, ska ändå bara bort till lägeneheten ; ) moahaha

Förresten, vi va ju katt vakter förra veckan, eller om de va veckan innan, hmmm...
Iaf, här är ett par bilder.. Avgör utifrån våra miner vem som tyckte mindre om att ha Gunnis som inneboende... ; )



Over and out, beaverlovers!


Kommentarer
Postat av: Hansel

Gunnis rules? Macke ser ut som en jättegunnis? Fin färg på huvtröjan.. Frellebarn

2009-09-10 @ 07:09:26
Postat av: vicki

vilken bio på fredag???? kanske e bäst att ni väntar me o hyra film tills jag slutar på lördag, har ju bara varit bra filmer en gång... o då va det ju jah o hans som valde :P moahahaha! o middag hos vicki nästa torsdag efter flytten, härligt ju:D puss på dig snäckan

2009-09-10 @ 12:04:17
URL: http://ochsakomdetenill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback