If I could dream at all, it would be about you

Jaha, nu finns här en docka som ser ut som Jacob....


Men om man vill ha en docka som ser ut som Edward då??
Gärna i original storlek, haha..

Macke kom precis in och torkade av mig runt munnen....

Jag: -Eh, va gör du?
Macke: - Torkar bara lite, du dreglar ju.... haha
Sen fick jag en blöt kyss, så då kom de dregel om inte annat.... ; ) haha


Avslutar med denna bilden....
Åh, som jag längtar tills New Moon släpps och ännu mer till Eclipse har premiär!!!!
Vi har redan börjat "smida"(ja, de lät fattigt...) planer på att få tag i biljetter så snabbt som bara möjligt!! : D

Har en känsla av att jag kommer följa den här bloggen som jag hitta idag:
Twilightblogg

Förresten så ställdes fotbollsmatchen in ikväll, vilket innebär massa mys på schemat!!!!
Wiiiiie!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback