Bio time


Vi ska om ca 2 timmar kolla på Avatar..
Äntligen!!
Hoppas den är så bra som de flesta säger..
Mys ska de bli..

Och mysigt och skönt har det varit innan idag me..
Vi va barn på nytt, Tessa och jag, som om de skulle va en nyhet men ändå, haha..


Ett par fina bilder, I think, som jag tog under vår promenad..
Kommer kännas konstigt igen när Tessa åker om ca två veckor..
Men men, skönt när hon kommer hem..

Nu bara babblar jag känns de som, haha :D
Har förälskat mig i Lykke Li-Possibility..
Men vet inte hur jag ska ladda hem den, våra såna program verkar inte funka..

Nehe, nu ska vi strax äta lite, Macke är och fixar i köket, sen blir de bio som sagt..

Over and out beaverlovers

 

 


Kommentarer
Postat av: Fridis

Vilka bilder =) WOW

2010-01-09 @ 00:52:34
Postat av: Heidi

Du är så snäll och söt Frida! : )

2010-01-09 @ 15:48:22
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Hans

Vilken fin isig bäver ute på isen :-)



Härligt med havet o vintern..

2010-01-11 @ 07:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback