En vän är den som lyser upp när hela världen slocknat



Fick denna fina väska av Tessa i försenad födelsedags present + ett handskrivet brev...

Det fick mig till tårar..

Så här står det:

För alla de gånger jag inte varit mig själv
har du stått bredvid och skakat mig tillrätta igen.
De gånger som jag vägrat att le
har du skrattat och fått mig att inse.
De gånger jag varit ledsen
är det du som varit min riktiga vän.
De gånger jag tappat bort musiken
har du varit där och vridit upp volymen.
För alla trassliga trådar eller när jag tappat gnistan
har det varit du som fått rätt på mitt nystan.
när jag bara haft en tid med mörka stunder
har din kärlek gjort under.
När ingen vetat vem jag var
har du sett mig kristallklar.
När jag inte vetat varken upp eller ner
har din kompass visat exakt vart vi är.
när lla andra försvann
var det bara dig jag fann...

Mitt hjärta rörs till av det och får en att förstå ännu mer vilken underbar människa DU är!




Kommentarer
Postat av: Gåsen

Finaste Fina... vi två finast ihop:)

2010-09-29 @ 06:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback