Eight ways to win my heart

Att vara sig själv, det är dig jag vill ha, ingen annan..


Var omtänksam..


Humor är en av de viktigaste bitarna som finns i ett förhållande.. Man behöver inte ha exakt samma humor, så länge man skrattar och har roligt ihop..



Sätt mig i främsta rummet, nu syftar jag givetvis på i förhållande sätt, inte välja mig framför familj/barn..

 

Artighet, jag är en sucker för en gentleman, som håller upp dörren, drar ut stolen, låter mig gå före in mm..



Va bestämd och ha din egen åsikt.. Vill inte ha någon som alltid håller med mig när de egentligen inte gör de, eller som mesar så att säga..

 

Var ärlig, det kommer man långt med, i alla fall om man vill vara med mig!



Älska och tyck om mig för den jag är, trots mina fel och brister..




Behöver väl egentligen knappast säga vem som har vunnit mitt hjärta?

Och som fyller ut alla ovanstående punkter och mer därtill! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara Li

Då ligger man ju rätt bra till som jobbarkompis då! :-)

2011-03-12 @ 18:43:51
URL: http://sarali76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback