Året va 2011 ♥

Om vi kanske skulle köra en liten resumé av året som gått..
Kör de med bilder (vilket jag för övrigt vill bli bättre på att ta:)

Året 2011 är nog det bästa på länge..
Tyckte att 2010 va något extra, de va innan jag varit med om 2011 :D

Detta
året
ska bli minst lika bra! ♥


Emelie
fyllde år i början av året ♥






 Började iaf året med att vara duktig och träna.... :D


make a gif




Leego döptes, Jossan och jag va faddrar :)

online gif creator

Vi va i Idre och åkte bräda och hade underbart väder! ♥



Kom hem och va med på 25+50 års kalas, där Hans och Vicki gifte sig :D





 



making an animated gif

Hälsade på Gåssfjunet (Tessa) i Norge :)




making an animated gif
Firade Valborg och hade riktigt roligt! :D


Behövs väl ingen förklaring här va? ;D


 

 

making an animated gif


Hade en riktigt mysig familjedag i Danmark ♥




 

 

 

make a gif


Firade midsommar i Yngsjö, bästa midsommar hittills!!! :D

online gif creator
Macke och Martin hade 25 års fest :D





 

make a gif
Jenna hade 25 års fest :D


making an animated gif
Vårt lilla "gäng" åkte till Göteborg och Liseberg en heldag och övernattade, men vi va kassa på att ta bilder :)


make a gif

Det va 90 års jubileum för Vittskövle och senare också kräftskiva, hade grymt roligt! :)
Vi övernattade en hel del hos Peter och Anette denna sommaren :D




Fick blommor på sängen av min älskling när jag fyllde år ♥



Finaste Lillsnuffis Leego fyllde ett år! ♥




Världens underbaraste människa fyllde 26 ♥




Vi drack gravöl efter att Vittskövle åkte ner i sexan igen, men vi hade lika roligt ändå :)



Kollade på Grease musikalen med mina fina jobbarkompisar :)

making an animated gif
Macke och jag åkte till Gran Canaria, Puerto Rico i en vecka och bara njöt och hade de helt underbart! ♥

making an animated gif

Vår längtan och väntan på 1,5 år va över och vi såg Breaking Dawn-Part 1! ♥
Emelie
och jag såg den tre gånger..... hehe



Va på IKEA me mamma och storasyster :D

make a gif

Julen kom och firades, men jul känslan lös med sin frånvaro tack vare vädret, men de va mys ändå :)

online gif creator
Det va en hel del fotboll även detta året :)
Blir bara roligare och roligare att kolla på dessutom :D

Sen avslutade vi året i Bjärlöv, vilket nog va det bästa nyår jag varit med om, på länge iaf :D

Har fortfarande inga bilder, vi va ju lite dåliga me de, men roligt som attan hade vi :D




Hoppas på ett minst lika bra 2012 ♥




Kommentarer
Postat av: emelie

Ett riktigt bra 2011, men som sagt - 2012 kommer bli ännu bättre! Kul med massa bilder! =)

2012-01-03 @ 21:35:22
Postat av: Pernilla

Åh så kul med alla bilder! 2012 ska bli ett riktigt bra år :) fler bilder ska tas iaf!! :)

2012-01-04 @ 03:06:29
Postat av: milo

Ser ut att vara ett underbart år för dig o din omgivning....kram

2012-01-04 @ 10:38:33
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback